Klik me once please! :)

Followers

Friday 16 November 2012

Eday review : MUA

Panjang citanya disebalik pemilihan MUA.. Merata saya google cari MUA perempuan kt area Penang nih. Sedaya upaya saya untuk tidak menghire MUA "shemale". Saya jumpa 2 org blogger yang ada wat servis mekap area Utara. After bincang dengan Mama, dia tetap suruh saya mekap sendiri. Erk, Mama maybe tak perasan anak dia yang sorang nih barang mekap just ada bedak + eyeliner! hueee..

Saya cari tutorial mekap kat Utube. Try la gedik-gedik dalam bilik sorang2 mekap.. Post dekat FB mintak member2 baik tolong komen. 

" weh,hang tak pakai bedak ka?"
" awat lipstick hang tak terang"
" mata hang tak sama kale wei"

erk..banyak pulak komen yang diterima... -___-"

Tiba-tiba....... ada salah sorang kt FB post gambar dia mekap diri sendiri. Cantik adik ni mekap! Terus saya PM dia kat inbox. Saya melamar dia tanpa pengetahuan Mama untuk mekap saya pada hari kejadian. Dia setuju dan saya ni 1st customer dia!hehe.. Berani kan saya amek risiko jadi eksperimen? Tak kisah, janji saya percaya adik ni boleh mekap saya. Harga? Email sy kalau nak tau :)


Ni la  MUA saya. adik Nur Syuhada..Comel kan? :)
bulu mata pelesu je..ori tak berapa nak wujud :P
Love my Make Up soooo much!
Ini candid, tapi saya sempat senyum! okay..double chin saya mmg menggodakan? -_-"
Muka sebelum mekap tak boleh letak sebab saya seksa seksi nampak rambut..huhu

Thanks to my MUA yang buat saya cantik macam bunga on my E-day.. :))

Kalau ada yang berminat, boleh email saya, joyahlovemeon@gmail.com. Harga sangat berpatutan and servis sangat la berpuas hati. Alhamdulillah, dia dapat job lain lepas mekap saya. :D





No comments:

Post a Comment