Klik me once please! :)

Followers

Thursday 18 October 2012

Picture speak a thousand words


Sebelum - Kepala ular still melengkoi ke arah saya. Macam ular tu attempt nak kiss saya pon ada jugak. Tengok Mr.Fiance, senyum bukan main lebar. Seronok sebab kena pegang ekor ja.

Selepas - After si ular gagal nak kiss saya, kepala dia melengkoi ke arah Mr.Fiance. Terus ja senyum jadi sempit. Gigi pon tak berapa nak nampak dah.

Untuk pengetahuan semua, Mr.Fiance saya sangat gelikan ular dan segala binatang yang seangkatan. Tapi after beberapa godaan pujukan saya, dia setuju nak ambil pic dengan si ular, dengan syarat saya yang handle kepala melengkoi tuh. Ni dah kali ketiga saya bergambar dengan ular, so steady je la..hehe :) Proud of my dear Mr.Fiance sebab berani sahut godaan cabaran saya. Lepas ni kita pegang buaya pulak okay :)


No comments:

Post a Comment