Klik me once please! :)

Followers

Friday 19 October 2012

Life after booked :)

Its not easy to be in this situation. Patutla orang cakap kehidupan di alam pertunangan ni banyak cabaran. And of course, saya tak terkecuali. But, believe me.. Through this process saya belajar untuk jadi a better person. I really learn a lot.

Alhamdulillah, Mr.Fiance seorang yang sangat memahami. He never complain of anything and tak pernah melenting whenever I made any mistakes. Trust me, no one perfect in this world. After our engagement, banyak benda yang we both experienced. I've become someone yang sangat sensitif. Merajuk for things yang tak masuk akal kadang tu. Pelik, tapi saya rasa semua yang dalam fasa ni mengalami benda yang sama. Sometimes tu nak nangis pun senang sangat. Jadi tersangatla fragile,sigh! -_-"

Alam pertunangan sangat indah bagi saya. Saya kenal pasangan saya lebih mendalam, which is kenal his hati budi, his family, relatives, friends and etc. Same goes with him. Masa ni juagakla nak tunjuk skill masak. Minggu ni masak kek.minggu depan buat lasagna. Heaven jadi Mr.Fiance,sebab saya rajin bagi makan. Tapi tetap la dia maintain kurus,saya jugak yang mengembang tak ingat dunia. Mama cakap, jangan sampai tak celuih masuk pintu sudahla @_@. Ok Mama,kakak ingat tu..

My advice to all yang dah bertunang atau bakal bertunang tak lama lagi,train yourself untuk jadi manusia yang sabar. Appreciate saat indah pertunangan anda dan pasangan. Dah kahwin nanti lain pulak penagalaman kita. This just happen once in a lifetime. :)


1 comment:

  1. hehe.. memang kena byk sabar kan? byk betol dugaan msa bertunang ni. sampai nak nangis pn ada

    ReplyDelete